Svar på tal

Hej Tobias

Kalmar den 9 mars 2009

Har precis läst din blogg och är ledsen att du upplevde oss på detta tråkiga sätt .

Jag vill bara påpeka att som företag är man väldigt utsatt och kanske inte gör allt rätt .

Men Ibland har vi inte samma uppfattning. Och om jag inte minns fel så slapp du att betala reservdelarna


För att gottgöra dig kan jag bjuda på nästa service utan kostnad .

Som du förstår vill jag inte vara ovän med dig.


Med vänliga hälsningar

XXX


Det svaret fick jag från Däckhuset här i Kalmar idag efter det uppträdande jag blev bemött med för ett antal veckor sedan. Själv tycker jag det här är lite märkligt! När jag var där - och när jag pratade med dem på telefon - vägrade man att erkänna att man gjort något som helst fel. Man hade inte givit mig någon som helst prisuppgift - och jag var minsann inte välkommen tillbaka om det var den hör attityden jag hade. Men nu när hela historien ligger ute på nätet, öppen för vem som helst att läsa, passar det tydligen att be om ursäkt. Märkligt, eller hur?!
För visst förstår jag att det kan bli fel hos alla företag, ingen är ju trots allt mer än människa. Men att då inte kunna vara lite ödmjuk och på NÅGOT vis kunna be om ursäkt eller i alla fall vara LITE tillmötesgående är ju märkligt!! Att det ska behöva gå så långt att jag ska behöva lägga ut det hela på internet innan man på något vis är tillmötesgående.
Så även om det för mig som fattig student är ett aningen frestande erbjudande med en gratis service så skrev jag tillbaka att jag inte är villig att komma tillbaka som kund till Däckhuset. Med det bemötande jag fick där sist är inte ens en gratis service tillräckligt lockande faktiskt.
 

 



Bilden lånad från Yogo
 

 
Pusha   Follow        
                submit to reddit
0 kommentarer publicerat i Däckhuset i Kalmar
Taggar: Bert Wåhlin, Däckhuset, Däckhuset Kalmar, Däckhuset i Kalmar, JK, Justitiekanslern
KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

    Follow